2. koncert ciklusa u viteškoj dvorani
“Pisma o Kapspergeru”
Antonia Dunjko – sopran, Vesna Matana Matić- mezzosopran, Nenad Kosak – tenor, Goran Grčić – tenor, Ante Beno – blok flauta, v. da gamba, Lada Magdalenić Morpurgo – violina, Pedro Abreu – vihuela, Sandra Munić – cembalo, Lea Sušanj Lujo – violoncelo, Kaja Farszky – udaraljke
Gosti : Darko Karajić – teorba
PROGRAM;
-
Canzone decimasettima
-
Corentte prima – O dolci sguardi
-
Toccata arpeggiata
-
Ballo secondo – Rosa Bianca
-
Che fai tu
-
Alla caccia – Bergamasca
-
Lascivette pastorelle
-
All´ ombra – Ciaccona
-
Alla luce
Družba „Braća Hrvatskog Zmaja“. Družbu „Braća Hrvatskoga Zmaja“ su u Zagrebu utemeljili 16. studenoga 1905. godine Emilij pl. Laszowski i dr. Velimir Deželić st. sa željom da ova izrazito hrvatska i domoljubna kulturna udruga bude potpuno slobodna od svake političke stranke. Osebujno ime odabrano je po uzoru na Ordo equestris draconis (Red zmajskih vitezova) hrvatsko-ugarskog kralja Sigismunda, utemeljen 1408. u kojem su prvotno pretežno bili Hrvati. Znakom Družbe postao je zlatni zmaj zelenih krila koji čuva štit s povijesnim hrvatskim grbom, a zaštitnik je sv. Juraj Mučenik, dok je Družbino geslo Pro aris et focis Deo propitio (Za žrtvenike i ognjišta, s Božjom pomoći). Prvo veliko djelo Družba je ostvarila u Zagrebu spasivši od rušenja jedan od simbola Zagreba, posljednja očuvana gradska vrata podignuta sredinom XIII. stoljeća, Kamenita vrata. Družba je taj drevni objekt obnovila u više navrata: 1907., 1938., te nedavno, nakon obnove djelovanja. Kada je uspostavljena Republika Hrvatska, Družba je obnovljena u Zagrebu 23. lipnja 1990. a svečano ponovo uspostavljena 16. studenog 1990. Sjedište Družbe ponovno se nalazi u Kuli nad Kamenitim vratima, koju je Družba obnovila (1993.-1999.).
Ansambl za ranu glazbu Minstrel. Minstrel je bio srednjovjekovni pjesnik, pjevač, glazbenik. Putovao je od dvora do dvora, govorio, pjevao, svirao i zabavljao. Davne 1992. godine osnovan je Ansambl Minstrel s vizijom i misijom istraživanja i interpretacije rane glazbe; od rondeaua i virelaia, preko moteta i madrigala, do baletta, correnta i ciaccona. Udruženi dugogodišnje iskustvo članova i ljubav prema vokalnim i instrumentalnim formama prošlih stoljeća dovoljan su poticaj za nastavak putovanja kroz glazbene misli uhvaćene u vremenu.